18 augusti-09, Shopping, pizzakäk och mys!

Hejhopp!
Idag hade jag inget planerat alls men blev en ganska hektisk dag ändå.
Har hunnit träffa mine, gå på ungmamma grupp, shoppat både kläder till mig, tavelramar, och en leksak till leo :D och så har vi träffat linda och käkade pizza med henne!

ASMYSIGT!
Behöver sånna här tjejdagar mer!
Och det ska det bli! Linedance nästa ;)

HAHA, pinsamt med linedance just kanske men aa ska bli kul att hitta på något med tjejerna :D

Jaja, nu ska jag sova snart.. väntar bara på att bilderna ska bli klara så jag kan ringa min älskling några minuter och sen sova!

Imorgon får jag träffa min Freddy igen <3
Älskar dig!

PUSS!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0