17 augusti-09, Hemma igen!

Hej hopp!!

Nu vart jag hemma igen. Skönt på sätt och vis, tråkigt på andra sätt och vis.
Saknar min Freddy såklart! 
Någon som känner för att hjälpa mig på onsdag? Vet inte hur jag ska få ihop det med att komma hem från sjukhuset och ta hand om leo medans jag är där.. Finns ingen som kan hjälpa mig :S

BAJS!

Somnade till förut och sov mellan 19-20 så är lite piggare nu fast jag hade velat sova!

blä blä blä blä blä...
Hade kunnat fylla hela sidan med blä för att reflektera mitt humör..
Vill inte hamna i depp-period igen.. 
Varför ska det vara så svårt att bara vara glad, nöjd, tillfreds?
Det går verkligen upp och ner hela tiden.

Har iaf tränat idag och anmält mig till en av högskolorna men den andra fattade jag inte..
Får väl hoppas jag får något bra svar på mailet jag skickade till dom. Annars får jag väl ringa imorgon..



!"#¤%&/%¤#@£$€{{{{€$£@"#¤%&@£$€"#¤%{@£$€¤#¤%&%¤#"£$€$£{€$£@

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Leghumper

Hehe, det löser sig med högskolan. :) Ingen fara! Saknar dig. <3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-08-18 @ 11:43:18

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0