13 augusti-09, SÖTLEO!

Hej hej!

Nu sitter jag uppe och kollar på leo som ligger på mage och försöker sig på att kravla?!?!
Idag ska vi köra ytterligare en dag av försök att hålla plutten vaken. Han vakna 6 imordse men somnade efter lite övertalning om till 9 ungefär :D GÖTT. 
Men vill få det till 10, 11 :om det går :D
annars gör det inte mycket, 9 är en stor förbättring för min del.

Nu sitter leo bredvid mig och pillar med sin napp och kanin :D VÄRLDENS GOASTE ÄR HAN!
haha, nu vakna min andra going till och frågade vad jag skrev :D
Leo börjar sitta rätt bra nu :)
han ramlar fortfarande bakåt men det går bättre och bättre och han sitter längre och längre. HAHA men nu sträckte han sig efter nappen och ramlarde framåt xD Nu tror jag inte han vill sitta där så mycket längre så får snart avsluta :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men blir väl någon promenad som vanligt :) och så ska vi lämna ut Freddys cv lite här och var så han förhoppningsvis får jobb :D.
Lite erfarenhet tackar man ju inte nej till xD
och möjlighet till jobb när skolan slutar?!?
Hade inte leo kommit hade jag väl förmodligen varit kvar på mcdonalds xD men jag är glad att så inte är fallet faktist!
Synd bara att man inte får mer tider på coop.
Men men får plugga till hösten och hoppas på att mammapengen räcker till det jag vill!

Dreddy och jag funderar på om vi har råd att kanske åka ner till skåne om två veckor, precis efter pengarna kommit. 
Men är det någon som vet om det är billigast att ta tåget eller bilen om man förmodligen ska åka runt lite?

aja, nu gnäller leogos.
ses och hörs!
kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0