13 augusti-09, Högskolan och skattepengar!

Hej hopp!!

Det har hänt mycket idag, vi har vart ute och sprungit runt en massor!
Jag har fått tag i mina skattepengar och dessutom fått veta att jag kommit in på en till linje på högskolan! Humm, hur ska man göra?
Ska försöka läsa båda två tror jag och se om jag hinner och orkar med det.

Har förövrigt det underbart hemma hos Freddy :D.. Han är så mysig och go <3 FINASTE.

Men tycker det är för dåligt med kommentarer här nu!

Aja, vi har varit och pantat alla Freddys gamla colaflaskor, 150 kronor blev det :D
Inte dåligt! han har samlat sen januari! :P haha
Och Leo somnade medans vi var i affärn! Får hoppas han sover gott imorgon bitti :P haha..
Han har sovit 3 ggr på dagen men 2 av gångerna var bara typ 10 minuter. :) 

Freddy håller på att pilla med mitt wii nu. Ska gå och se om jag kan göra något!

Freddy, du är underbar! <3

KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: lINDA

VAD HAR DU KOMMIT IN FÖR PROGRAM PÅ HÖGSKOLAN???GRATTIS KRAMAR I MASSOR, VA DUKTIG DU ÄR!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-08-14 @ 10:07:59
Banan inskickad av: Emelie

Grattis! :D

. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-08-14 @ 18:28:46
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0