12 augusti-09, I alingsås!

Ärt i alingsås nu med dom finaste killarna i världen :D..
Leo står i sin hoppgunga och är FRÄCK! :P haha
Han har fått pröva majskrokar för första gången och jag har fått veta att jag får 300 kr från coop imorgon :) Göttans!
Jag tror dock inte att jag fått mina skattepengar än vilket är KONSTIGT! Eftersom jag gjorde deklarationen över nätet..
Får kolla upp det dära!

Vi har fått leo att bara sova 2 gånger idag så hoppas på att hålla honom vaken nu till klockan 20 eller 21 så att han kanske sover längre imorgon bitti!
Drömma kan man ju få iaf?
Men förut idag blev han så trött så han somnade sittandes i sin matstol! Haha, han såg så kul ut, den lilla godingen!
Har kort på det med så ska väl ta mig orken att ladda upp det när jag kommer till kungsbacka igen ^^
På bildagboken då, orkar inte lägga upp bilder på bloggen xD
Är så krångligt ^^.

SJUKT, va jag är hungrig nu!
Får ställa mig och göra mat snart, eller tvinga min kära pojkvän!
Fast tvinga är nog inte nödvändigt. Han brukar göra sånt snällt och glatt utan problem :D BÄSTA!

Nu har jag hämtat min lilla goding som sitter i mitt knä ^^

Har även tagit min piercing nu :D
Känns jävligt nice! Jag är glad över den och än så länge känns det GÖTT att ha den där.
Hur kan något så litet kännas så bra? Och hur kan en sån grej göra en så glad?!
Jag tycler om den iaf.. skiter nu i vad andra tycker.. Tänkte innan att jag kanske skulle ångra mig när jag märkte andras negativa bemötanden men inte än så länge iaf.. Jag ÄLSKAR DEN!

Nej nej.,.
Nu ska vi sätta leo i matstolen och jag ska börja med maten.
Freddy är ju på toa den boven!Han gömmer sig! hahah nää skojja.

Mina pojkar är bäst <3
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0