6 April-09, Leo 2 månader

Tjo och tjim!!

Idag blir leo två månader :D Mammas lillskit <3
Han har fått umgås mycket med sin pappa under helgen :)

Idag ska vi till läkaren :) får hoppas Leo blir godkänd xD haha..

Ska försöka plugga idag med men frågan är om det blir något av det.
Får snart köpa en klänning till dopet. Ska ha den till studenten med tror jag =) får hoppas jag hittar någon bra..

Jag vet inte alls vad jag ska skriva om så nu får ni skriva vad ni vill höra..
Skriv någon rolig fråga annars skriver jag inte mer :P haha

KRÄM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Malin Widell

Hej tjejen!

Trång magmun, jag hade nått med min magmun när jag var lite spydde mer eller mindre varje dag tills jag 7 men saker har ju ändrats. Det är en sak jag undrat över läääänge... Kan man ha kvar pumpen när man är gravid eller blir huden för spänd?

Jag tycker du är så duktig som kämpar med en baby hemma plus allt skolarbete, jag var sååå trött sista halvåret när jag gick på gymnasiet. STARKT jobbat!!!

Kram på dig. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-06 @ 14:43:22
Banan inskickad av: Emelie

Jag vill veta allt! . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-06 @ 21:59:54
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0