30 April-09, Valborg!!!

Hejsan!!

Kommer nog inte ha någon dator på ett tag.
Mamma skulle lämnat in den igår men det gjorde hon inte så det blir väl idag eller imorgon eller nåt..
Frågeteckensknappen är seeg!!
aja
Ikväll ska jag unna mig att gå ut och festa :D Mamma och Pappa ska ha hand om Leo lite, ändå känner jag skuld?
Men men det ska vi nog komma över.. 
Någon gång får man ju göra saker för sig själv. Än så länge har jag bara lämnat Leo en gång tidigare för att göra saker som jag tycker är kul!
Trumshowen då han fick vara med sin pappa. 
Ska ut på krogen i kungsbacka =). 
Jaja nu måste jag dra mig och göra mig iordning.. 
Men en sak till :P
Mine det hade nog blivit svårt för dig att ta hem ett meterhögt lejon ;) haha.. Men det rä gulligt att du tänkte på det ;-)
hahaha..

KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Hoppas du får skeetkul!

:D men krogen i kungsbacka är ett för mig okänt fenomen.. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-30 @ 18:11:14
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Mine

haha tror du inte att flygplatspersonalen hade trot pa det om jag typ knutit fast det pa rygen, tackt det med ett lakan och sagt att jag hade en knol pa ryggen som han ringaren fran notredam!?! Jag tror att det hade funkat utmarkt :P lite trangt att dela stol med honom bara ;)





De har foresten inte valborg har. Jag har fragat en massa manniskor, men ingen vet vad det ar :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-30 @ 23:22:07

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0