26 April-09, Leo snart 12 veckor.

Heejsan!!

Idag har det inte hänt så jättemycket... hahah jag har en reaktion som säger åt mig att alltid skriva så :P vet inte varför.. Imorse gick jag upp tidigt eller ja gick upp gjorde jag inte men Leo väckte mig vid 7 och vid 9 slutade jag försöka få honom att somna om .. När jag då fick världens finaste leende mot mig så var det svårt att vara arg för det :P. Upp och leka var det som gällde!! hehe.. Och lite mat såklart ;) både för Leo och mamma, sen gick vi långpromenad i skogen med pappa och hundarna. :D.. Sen var vi och kollade hus men det blir nog inget med det, passade inte oss så bra. Efter det åkte jag in till gbg och var med Emelie.
Vi kollade efter ett stort Lejon till Leo men det fanns verkligen INGENTING!! Varför ska det va så svårt att hitta stora gossedjurs lejon? Sen gick vi och fikade, åt en jättegod lax och spenatpaj. och en liten chokladgrej som smaka UNDERBART :D.. haha.. 
Nu är jag äntligen hemma och har satt mig ner.. 
Har märkt att jag har en tendens att alltid först göra iordning leo och lägga honom vid gymmet om han godkänner det och sen besöka "damrummet":P:P och sen tar jag fram datorn :P.. Borde kanske byta trenden och göra annat än att sitta vid datorn när jag kommer hem?

aja, Leo har mest sovit hela dagen förutom imorse då :P


nu ska  jag kolla vidare
Kraaam


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Damrummet? Du menar skithuset. :P Det var kul att springa runt på stan med dig och Leo! Det får göras igen. KRAM!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-26 @ 21:58:39
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Mine

Jattelejon gossedjur! Varfor sa du inte de tidigare, de hade gigantiska i New York, flera meter hoga!!



Kraaaaamar pa er!!!!!!!!!!!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-29 @ 23:44:32

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0