24 April-09, Leo 11 veckor precis!

Hejsan hejsan!!

Tänka sig att det redan är 24 April! Leo är redan 11 veckor och det är snart inte mer än 1 månad kvar tills jag tar studenten, den dag som jag tusen gånger har tänkt aldrig ska komma..
Shit, va ska man göra av resten av livet?

Jaja inget man behöver tänka på nu så här i natten :P

Idag har inte hänt så himla mycket.. 
Vi har städat jättefint här hemma och jag har duschat :P haha för en gång skull.. Nee skojja.. Leo har varit en gladskit och lett ganska mycket idag med =)
Sen åkte vi till stan och handlade lite cola zero, vindruvor och fotoalbum :D så nu ska jag beställa bilder :D
Sen har vi vart ute på en promenad nu på kvällen till kungsbacka innerstad.. :D
kollade på folk xD haha.. nee men komma ut är aldrig fel :D..

Nee nu ska jag kolla mer på hur man gör när man beställer hem bilder =) Vi ses och hörs!!

Kraaam!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0