23 April igen..

Hejsan hejsan!

Skrev så kort förut så tänkte jag får skriva lite igen :)..
Idag har vi som sagt vart på banken och öppnat fondsparande =) 4000 något har han redan och mer ska det bli.. alla hans barnbidrag ska in där! som det är planerat nu iaf.

Sen har jag pluggat som en galning hela dagen men det sa jag nog förut med och sen nu har vi varit ute på en till promenad för leo var så ledsen så vi handlade lite frukt och lite mjölk och saker vi behövde hemma =)

Och nu har vi kommit hem igen och snart ska leo äta, han börjar vakna upp lite smått här bredvid mig den godingen :D
Nu äter han :P haha..
 Jag mpår alltid illa när leo böjar äta, är det normalt???

nu får jag dra igen :P tjolahopp

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Hej syster yster!

Saknar er.. börjar må bättre och hoppas att jag inte kommer ha feber idag. Sitter hemma och skruttar (fast det är ganska skönt).

Kraaam. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-24 @ 11:56:16
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0