22 April-09, Leo snart 11 veckor

Hej hopp!!

Fick ett fint vykort från mine! :D TAAACK!!
När kommer du hem? Du är massa saknad!

Idag har jag varit i skolan och gjort läxförhör i historian, det blev g+ iallafall :P haha..
Verkar ha svårare att lära mig saker nu för tiden men sen är ju Carinas prov och läxförhör inte dom lättaste precis! 
Leo har sovit jättelänge nu på eftermiddagen men börjar vakna nu hör jag. Han är min gosepelle <3 hursomhelst efter skolan har jag sovit och tagit det lugnt.. bara myst med Leo =)

Men nu vet jag inte vad jag ska göra..några förslsag?? :P



Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Mine

Hej Ansis!!!



Saknar dig en massa ocksa!!!



Om allt gar som planerat sa ska jag landa i Sverige 14:05 den 17 Juni. Det ska bli SA KUL att se alla igen o jag langtar sa efter att fa traffa leo!



KRAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-24 @ 19:22:32

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0