16 April-09, Leo 2,5 månader.

Hej hej!!

Nu börjar det hönda saker och ting här..
hahah

Igår var vi ute på en jättejättelång promenad och jag lämnade in projektarbetet :D
Sen så gick vi hem och jag pluggade som en galning... haha..
Idag har jag varit och satt in en hormonspiral AJ AJ AJ!!! hahaha
Neee så ont gjorde det inte men det var ju ingen mysig upplevelse. Hoppas att den funkar bra :)
sen var jag och gjorde prov :) och efter det så har jag promenerat, handlat och städat och så kom prästen på besök :D
Jättelyckat!!!
Tror att dopet kommer bli jättebra och fint :D Längtar faktist till sändag nu =)
 Emil sitter nu och håller i Leo men ska ta honom och tror jag ska baka lite för jag känner verkligen för det nu! Knäckkakor.. :D

Men ni får ha det toppen!
KRAM!


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Ni verkar ha det jättemysigtdär hemma:) skickade min loggbok till Jonas idag,äntligen!! Hur gick provet??Kramar. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-16 @ 21:57:15
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

Snuttiplutt! Ni är lika!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-18 @ 22:33:57
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0