12 April-09, Leo 2 månader

Hejsan!!

Från och med nu har jag bestämt mig för att sluta räkna veckor och dagar och räknar bara månader :P SÅ min lilla plutt är nu bara 2 månader ;) haha.
Han är det sötaste som finns och börjar "prata" och le och vara vaken mer och mer för varje dag.. Är så underbart att se en människa utvecklas på så nära håll!!
just nu sitter han i mitt knä och tittar och slänger sig fram och tillbaka och utstöter ibland då och då ett "hööeeeeee" VÄRLDENS SÖTASTE PLUTT!!!!!!!!!!!

Idag har vi vart ute på en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG promenad och sen har jag och pappa vart ute och sprungit lite.. Med betoning på lite eftersom jag är så fruktansvärt otränad men men mer tränad ska jag bli!!!

Sååå sjukt fint väder är det här nu med! Soligt och massa grader varmt :) Fick ta av leo hans ytterkläder förut idag så han inte skulle svettas ihjäl stackar.. Och jag gick i bara klänning som är bar över axlarna och ändå var det fortfarande varmt :D SÅÅÅ SKÖNT!!

Men nu ska jag ner till mamma!! =)

KRÄM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej gummsan=) Hoppas allt är bra hemma, här är det tidig morgon och jag skall snart gå till praktiken:) Vad händer hos dig idag??Kramar i massor//Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-15 @ 07:16:26
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0