29 December - v.31+4

Hej alla glada! ^_^

Det har inte hänt så mycket sen igår. Vi var och bowlade(fredrik vann) och sen lagade vi pannkakor, spenatsoppa och Apelsinfromage ^^
Det blev skitgod och den va hemmabakad!!!! :-D
Jag har aldrig gjort fromage innan så det va kul att testa.
Vi har massor med apelsiner som vi va tvugna att göra oss av med så det va därför det fick bli så.
Sen på kvällen så kollade vi lite tv, jag satt lite vid datorn och försökte pyssla med namn på X eftersom det inte riktigt känns som om jag och Emil är överrens om den frågan alls, haha. Sen så satte sig jag och Fredrik och spelade kort tills det blev läggdags eftersom fjanten har fått för sig att han måste jobba ;) haha..
Imorse va det upp tidigt och iväg med fredrik och sen har jag sovit till 11.30 och inte hunnit med mycket mer :P haha.

Men men här kommer en liten lista på alla killnamnen som varit uppe och dom jag TROR gäller mer nu men jag vet inte alls hur Emil tänker förutom att det ska vara ett vanligt namn men hoppas vi kan lösa det!

1. Noah
2. Theo
3. Leon
4. Jesper
5. Erik
6. Joel
7. Noel
8. William
9. Lucas
10. Elias
11. Isak
12. Liam
13. Albin
14. Casper

De som är understrykna är dom som jag tyckt om men Emil inte tycker just nu
Dom som är kursiva är dom som Emil tyckt om men jag inte tycker just nu

Dom fetstilta är nog dom som gäller just nu :). Sen får vi ju se vad som händer. Kanske blir det en liten Noah eller Jesper som tittar ut, det kan man ju inte bestämma nu heller.

Sen kan det ju hända att det blir en flicka med. Haha men flicknamnen kommer någon annan gång för nu måste jag börja plugga. Suck!

Kram på er alla!.

Hej igen!

Nu har jag och mamma kommit hem från doktorn igen. Han sa att allt såg bra ut och så, känns gött!
Eftersom jag varje dag dom senaste nätterna drömt om att jag haft min lilla bebis så känns längtan väldigt stor nu faktist! Hoppas dessa 8 veckorna går fort! :-D
Fredrik jobbar över idag så han kanske får ledigt imorgon och på fredag, mycket gott så!

Jag tänkte på det med tjejnamn och det har jag och Emil faktist inte pratat om alls nästan men får väl se till att göra det men jag kan skriva en lista på de namn som jag gillar väldigt mycket.

Eller faktist Emil har kommit med två förslag, det gillar vi ;-)
Amanda och Sofia, men det känns inte aktuellt just nu för min del men vi får se vad som händer!

Min lista:
1. Emilia
2. Evelina
3. Moa
4. Olivia
5. Elvira
6. Elina
7. Amelia
8. Jasmine

Lite färre än pojknamnen men men det är nog för att jag har fått för mig att det är en liten kille jag bär på. Men det finns så himla många fina namn. Hoppas vi kommer på något bra!

Usch, jag känner verkligen inte alls för att plugga nu! Det är så himla segt. Varför ska man behöva skriva bokrecensioner egentligen? Va ska det vara bra för i framtiden? Hur många är det som jobbar som behöver skriva bokrecensioner egentligen? Dom som jobbar som journalister kanske. Hummm.

Jag är trött!

haha.
Den här bilden som beskriver ungefär hur det känns i mitt huvud nu(tomt och förvirrat) får avsluta dagens tankar och funderingar.
Undra egentligen om man bör fundera så mycket på namn?
Är det inte viktigare att tänka på vad man ska ha för saker hemma och så när bebisen kommer?
Hur det ska gå med föräldraskapet och kanske sånna grejer?
Detta kanske blir nästa gångs funderingar!

Kraaam på er!

Har ni några fler namnförslag?

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Heej gumman=) Elias var ju grymt som killnamn=) och william gillade jag. sedan som tjejnamn gillade jag Sofia, Elvira och jasmine!=). Har du lust att ses någon dag vore det görskoj=) vi kanske kan gå på VIP bion??? Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2008-12-29 @ 18:39:48

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0